Everest Group benoemt ADP tot koploper in Multi-Country Payroll Solutions PEAK Matrix

LONDEN, 14 november 2019 - ADP, een wereldwijd toonaangevend technologiebedrijf dat oplossingen voor human capital management (HCM) levert, is uitgeroepen tot koploper in de Everest Group Multi-Country Payroll Solutions (MCP) PEAK Matrix® Assessment. Als koploper biedt ADP oplossingen voor het maximale aantal werknemers van klanten op de markt. Volgens de Everest Group innoveren koplopers continu en investeren zij in het ontwikkelen van technologisch vermogen om zich te onderscheiden.

Everest Group onderscheidt drie categorieën MCP-organisaties: koplopers, grote kanshebbers en aspiranten. De PEAK Matrix is een model dat een objectieve, op data gebaseerde, vergelijkende beoordeling van providers biedt over hun marktsucces en leveringscapaciteit. Het branche-analistenbureau beoordeelt de marktimpact, de visie en het vermogen van iedere aanbieder. Marktimpact meet de marktacceptatie, portfoliomix en geleverde waarde. In de onderdelen visie en vermogen komen onder andere de strategie, de reikwijdte van aangeboden diensten, innovatie en  investeringen aan bod.

Lees meer (Engelstalig).

Over ADP
Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent. Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal. Voor meer informatie, ga naar ADP.nl.

Het ADP-logo, ADP en Always Designing for People zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. ©2019 ADP, LLC.

Voor meer informatie:

Sterk Werk Communicatie & Contentmarketing
Evi van den Oever, senior consultant
Tel: 06 30 14 14 35 | (010) 456 78 49 06
E-mail: evi.van.den.oever@sterkwerk.nl